قوانین و مقررات تفاهم نامه نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری فارسیکام نسخه اجاره ای روی ابر

  • آموزش نرم افزار به درخواست مشتری برای یکنفر ساعت به صورت رایگان در محل دفتر فارسیکام در تهران یا به صورت ریموت از طریق تلفن انجام می شود

  • هزینه آموزش بیش از یک ساعت و یا در محل مشتری طبق تعرفه آموزش این شرکت محاسبه خواهد شد .

  • با توجه به وجود راهنمای نرم افزار روی آدرس http://support.farsicom.com و پشتیبانی از طریق همین وب سایت ، هیچ گونه خدمات حضوری برای نرم افزار روی ابر صورت نمی گیرد .

  • جهت ثبت اشکالات و یا هرگونه سوال در خصوص نرم افزار به وب سایت http://support.farsicom.com مراجعه نموده و تیکت ثبت نمایید .

  • فضای هاستینگ تخصیص داده شده 200 مگابایت به صورت رایگان است ، در صورت نیاز به فضای بیشتر بر اساس تعرفه این شرکت باید توسط مشتری ، خریداری شود .

  • این نرم افزار به صورت دوره ای به روز رسانی میشود و این بروز رسانی ها به اختیار فارسیکام انجام می شود و مشتری باید نسخه های جدید را بپذیرد .

  • مشتری باید از اطلاعات نرم افزار شامل پوشه فایلهای خود و بانک اطلاعاتی نرم افزار در بازه های معین پشتیبانگیری و روی سیستم خود دانلود نماید.

  • مشتری موظف است امنیت سیستم خود را برای جلوگیری از آلوده شدن به ویروس و دسترسی افراد بدون صلاحیت، تامین نماید.

  • با توجه به اینکه این نرم افزار دارای نسخه یک هفته ای رایگان میباشد ، خرید نسخه ابری نرم افزار به منزله علم و آگاهی کامل و پذیرش نرم افزار موجود می باشد. اظهار بی اطلاعی از امکانات و نحوه عملکرد نرم افزار، برای فارسیکام ایجاد مسئولیت نمی نماید.

  • برای هر مشتری یک دیتابیس کاملا اختصاصی ایجاد می شود و اطلاعات روی سرورهای امن داخل ایران ذخیر سازی می شود .

  • چنانچه مشتری بعد ها نسخه لوکال نرم افزار ( نسخه دائم که به همراه قفل سخت افزاری روی سرور مشتری نصب میشود) را خریداری کند ، امکان انتقال کامل بانک اطلاعاتی از نسخه روی ابر به نسخه لوکال وجود دارد .