آموزش نرم افزار به درخواست مشتری برای یکنفر ساعت به صورت رایگان در محل دفتر فارسیکام در تهران یا به صورت ریموت از طریق تلفن انجام می شود
هزینه آموزش بیش از یک ساعت و یا در محل مشتری طبق تعرفه آموزش این شرکت محاسبه خواهد شد .
مبنای محاسبه زمانی نسخه ابری ماه میباشد و بر اساس روز محاسبه نمیشود، به عنوان مثال اگر در طول دوره بخواهید کاربر یا ماژول اضافه کنید و زمان باقی مانده شما مثلا 10 روز باشد به صورت یکماه محاسبه خواهد شد
امکان کاهش منابع نرم افزار یا تعداد کاربر صرفا در زمان تمدید سرویس امکان پذیر است.
با توجه به وجود راهنمای نرم افزار روی آدرس http://support.farsicom.com و پشتیبانی از طریق همین وب سایت ، هیچ گونه خدمات حضوری برای نرم افزار روی ابر صورت نمی گیرد .
جهت ثبت اشکالات و یا هرگونه سوال در خصوص نرم افزار به وب سایت http://support.farsicom.com مراجعه نموده و تیکت ثبت نمایید .
فضای هاستینگ تخصیص داده شده 200 مگابایت به صورت رایگان است ، در صورت نیاز به فضای بیشتر بر اساس تعرفه این شرکت باید توسط مشتری ، خریداری شود .
این نرم افزار به صورت دوره ای به روز رسانی میشود و این بروز رسانی ها به اختیار فارسیکام انجام می شود و مشتری باید نسخه های جدید را بپذیرد .
مشتری باید از اطلاعات نرم افزار شامل پوشه فایلهای خود و بانک اطلاعاتی نرم افزار در بازه های معین پشتیبانگیری و روی سیستم خود دانلود نماید.
چنانچه فایل پشتیبان مناسب موجود باشد ، بازیابی پشتیبان صرفا در موقعیت های اضطراری صورت میگیرد ، و در حالت عادی مستلزم پرداخت هزینه خواهد بود.
مشتری موظف است امنیت سیستم خود را برای جلوگیری از آلوده شدن به ویروس و دسترسی افراد بدون صلاحیت، تامین نماید.
با توجه به اینکه این نرم افزار دارای نسخه یک هفته ای رایگان میباشد ، خرید نسخه ابری نرم افزار به منزله علم و آگاهی کامل و پذیرش نرم افزار موجود می باشد. اظهار بی اطلاعی از امکانات و نحوه عملکرد نرم افزار، برای فارسیکام ایجاد مسئولیت نمی نماید.
برای هر مشتری یک دیتابیس کاملا اختصاصی ایجاد می شود و اطلاعات روی سرورهای امن داخل ایران ذخیر سازی می شود .
چنانچه مشتری بعد ها نسخه لوکال نرم افزار ( نسخه دائم که به همراه قفل سخت افزاری روی سرور مشتری نصب میشود) را خریداری کند ، امکان انتقال کامل بانک اطلاعاتی از نسخه روی ابر به نسخه لوکال وجود دارد .