تعرفه‌ ها قیمت نرم افزار crm نسخه استاندارد

نصب نرم افزار روی سرور مشتری

در این حالت نرم افزار به همراه یک قفل سخت افزاری روی سرور مشتری ( یک کامپیوتر مناسب در محل مشتری ) نصب می شود و مشتری می تواند بدون نیاز به اینترنت روی شبکه داخلی خود نرم افزار را استفاده کند. پشتیبانی در سال اول طبق شرایط معین رایگان است و بعد از آن با عقد قرارداد ممکن خواهد بود. جهت اطلاع از قیمت نرم افزار crm با فارسیکام تماس بگیرید

نسخه روی ابر

  • مشتری از نرم افزار روی اینترنت استفاده میکند و به ازای تعداد کاربر و مدت استفاده هزینه را پرداخت می کند، مزایای استفاده از نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری روی ابر.
  • اطلاعات مشتری روی سرورهای امن داخلی ذخیره سازی می شود و هر مشتری داری یک دیتابیس مجزا خواهد بود.
  • جهت محاسبه قیمت نرم افزار طبق جدول زیر تعداد کاربر در تعداد ماه و مبلغ ضرب می‌شود.
  • به ازای هر ۳ کاربر ۵ درصد و هر ۶ ماه ۵ درصد تخفیف در هنگام خرید لحاظ می شود.
  • تعرفه نسخه روی ابر
  • بانک اطلاعات مشتریان
  • مدیریت فروش
  • سوابق مشتریان
  • صدور فاکتور و پیش فاکتور
  • مدیریت فرمهای الکترونیکی
  • داشبورد مدیریتی حرفه ای
  • مدیریت ایمیلهای ارسالی
  • مدیریت پیامک
  • ارتباطات درون سازمانی (کارتابل)
  • گفتگوی کاربران (چت)
  • مدیریت امور و زمانبندی
  • مدیریت زمانبندی ایمیلی، پیامکی
  • تقویم کاری
  • رویدادها و یاد آوری ها
  • گزارشات نمونه
  • ساخت قالبهای آماده
  • سطوح دسترسی کاربران
  • برون ریزی و درون ریزی اطلاعات
  • نمایش کالر آی دی *
  • زیر سیستم گردش کار *
  • زیر سیستم باشگاه مشتریان *
  • زیر سیستم ثبت اسناد مالی *
  • زیر سیستم گزارش ساز *
  • زیر سیستم چت با مشتریان *
  • امکانات پیشرفته فرم ساز *
  • 53,000 تومان
  • 35,000 تومان
  • 53,000 تومان
  • 53,000 تومان
  • 35,000 تومان
  • 35,000 تومان
  • بانک اطلاعات مشتریان
  • مدیریت فروش
  • سوابق مشتریان
  • صدور فاکتور و پیش فاکتور
  • مدیریت فرمهای الکترونیکی
  • داشبورد مدیریتی حرفه ای
  • مدیریت ایمیلهای ارسالی
  • مدیریت پیامک
  • ارتباطات درون سازمانی (کارتابل)
  • گفتگوی کاربران (چت)
  • مدیریت امور و زمانبندی
  • مدیریت زمانبندی های ایمیلی ، پیامکی
  • تقویم کاری
  • رویدادها و یاد آوری ها
  • گزارشات نمونه
  • ساخت قالبهای آماده
  • سطوح دسترسی کاربران
  • برون ریزی و درون ریزی اطلاعات
  • نمایش کالر آی دی *
  • زیر سیستم گردش کار *
  • زیر سیستم باشگاه مشتریان *
  • زیر سیستم ثبت اسناد مالی *
  • زیر سیستم گزارش ساز *
  • زیر سیستم چت با مشتریان *
  • امکانات پیشرفته فرم ساز *
  • شش ماهه هر کاربر
    701,100 تومان
    738,000 تومان
  • 53,000 تومان
  • 35,000 تومان
  • 53,000 تومان
  • 53,000 تومان
  • 35,000 تومان
  • 35,000 تومان
  • بانک اطلاعات مشتریان
  • مدیریت فروش
  • سوابق مشتریان
  • صدور فاکتور و پیش فاکتور
  • مدیریت فرمهای الکترونیکی
  • داشبورد مدیریتی حرفه ای
  • مدیریت ایمیلهای ارسالی
  • مدیریت پیامک
  • ارتباطات درون سازمانی (کارتابل)
  • گفتگوی کاربران (چت)
  • مدیریت امور و زمانبندی
  • مدیریت زمانبندی های ایمیلی ، پیامکی
  • تقویم کاری
  • رویدادها و یاد آوری ها
  • گزارشات نمونه
  • ساخت قالبهای آماده
  • سطوح دسترسی کاربران
  • برون ریزی و درون ریزی اطلاعات
  • نمایش کالر آی دی *
  • زیر سیستم گردش کار *
  • زیر سیستم باشگاه مشتریان *
  • زیر سیستم ثبت اسناد مالی *
  • زیر سیستم گزارش ساز *
  • زیر سیستم چت با مشتریان *
  • امکانات پیشرفته فرم ساز *
  • یک ساله هر کاربر
    1,328,400 تومان
    1,476,000 تومان
  • 53,000 تومان
  • 35,000 تومان
  • 53,000 تومان
  • 53,000 تومان
  • 35,000 تومان
  • 35,000 تومان
جهت خرید آنلاین نرم افزار crm کلیک نمایید
  • نمایش کالر آی دی: اگر سیستم ویپ مبتنی بر استریسک دارید نیاز به دستگاه کالر آی دی نیست ولی اگر سانترال معمولی و یا اینکه فقط خط شهری دارید نیاز به دستگاه کالر ای دی است برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.
  • زیر سیستم گردش کار: برای فرایندهای مختلفی که در شرکت شما رخ می دهد میتوانید چرخه های مختلف کاری تعریف کنید تا بر مبنای طراحی شما نرم افزار بداند چه زمانی چه کاری را باید به چه فردی ارجاع دهد
  • زیر سیستم باشگاه مشتریان: این زیر سیستم امکان عضویت مشتریان در پنل پشتیبانی CRM شما را فراهم میکند و مشتری میتواند درخواستهای خود را ثبت و پیگیری نماید همچنین امکان پر کردن فرمهای مورد نظر شما در پنل پشتیبانی را به مشتریان میدهد. این زیر سیستم مناسب شرکتهایی است که مایلند مرکز پشتیبانی اینترنتی داشته باشند، همچنین از این پنل میتوان برای ارتباط با نمایندگان استفاده کرد.
  • زیر سیستم ثبت اسناد مالی: زیر سیستم ثبت اسناد مالی
  • زیر سیستم گزارش ساز: گزارشات متنوعی در نسخه استاندارد وجود دارد با این حال اگر بخواهید گزارشاتی دیگر بر اساس نیاز خود از اطلاعات نرم افزار و یا دیگر دیتابیس هایی که امکان ارتباط با آنها وجود دارد بسازید به این زیر سیستم نیاز خواهید داشت، لازم به ذکر است این زیر سیستم به قدری اطلاعات فنی نیاز دارد.
  • زیر سیستم چت با مشتریان: امکان ایجاد باکسھای مختلف چت جھت قرار دادن در وب سایتھا و امکان گفتگوی آنلاین مشتریان با کارشناسان.
  • امکانات پیشرفته فرم ساز: امکانات پیشرفته بخش فرم ساز شامل امکان پرداخت آنلاین در فرم ، امکان احراز هویت ثبت کننده فرم ، وب هوک و پارامترهای لینک فرم.